A estatística do Ministerio de Educación amplía o liderado de Galicia como a comunidade con máis alumnado con necesidades especiais integrado en centros ordinarios

O 94% deles estuda en colexios e institutos ordinarios, co apoio da rede de 4.000 profesionais de atención á diversidade que ten en funcionamento a Xunta

Mellórase en case medio punto respecto do rexistro anterior e increméntase a distancia respecto á segunda CCAA, neste caso Asturias (87,3)

O dato galego mellora en máis de 10 puntos a media nacional (83,8)

Santiago de Compostela, 22 de abril de 2023 As estatísticas publicadas polo Ministerio de Educación y FP sobre a situación do alumnado con necesidade específica de apoio educativo volven situar a Galicia como a Comunidade con máis porcentaxe destes estudantes integrado en centros ordinarios.

Tal e como vén de publicar o Goberno central, o 94% dos escolares con necesidades especiais en Galicia estuda en colexios e institutos ordinarios. Isto supón unha mellora de case medio punto respecto do rexistro anterior (93,6) e incrementa a distancia respecto á segunda CCAA, neste caso Asturias. Ademais, o datos galego mellora en máis de 10 puntos a media nacional (83,8):

CCAA

Porcentaxe Curso 21/22

 CCAA

Porcentaxe Curso 20/21

Galicia
94,0
Galicia
93,6
Asturias,
87,3
Navarra
89,8
Murcia
87,0
Ceuta
88,0
Ceuta
86,9
Asturias
86,9
Castela e León
86,3
Castela e León
86,3
Baleares
85,6
Murcia
86,3
A Rioxa
84,6
País Vasco
86,1
País Vasco
84,4
Melilla
86,1
Melilla
84,4
A Rioxa
85,3
Andalucía
84,1
Baleares
85,0
TOTAL
83,8
Andalucía
84,3
Castela-A Mancha
83,8
Cantabria
83,0
Valencia
82,5
Castela-A Mancha
83,0
Cantabria
81,9
TOTAL
82,9
Cataluña
81,2
Madrid
80,7
Madrid
80,9
Canarias
80,1
Canarias
80,5
Cataluña
79,8
Extremadura
79,3
Aragón
76,3
Aragón
76,9
Extremadura
76,1
Navarra
73,2
Valencia
66,6
 

Tal e como explica a información difundida polo Ministerio, inclúese na estatística o alumnado que require e, previa valoración polos correspondentes servizos de orientación, recibe unha atención educativa específica debido a necesidades educativas especiais, a dificultades específicas da aprendizaxe, as súas altas capacidades intelectuais, á súa incorporación tardía ao sistema educativo español ou a condicións persoais ou de historia escolar.

Todos eles son atendidos, tanto nos centros ordinarios como nos de Educación Especial, pola rede de arredor de 4.000 profesionais de atención á diversidade que ten en funcionamento a Xunta, grazas aos que Galicia se ratifica como a Comunidade co ensino máis inclusivo do Estado.

Imaxes relacionadas

Data de actualización: 22/04/2023