A Xunta impulsa máis de 100 misións comerciais de pemes galegas en máis de 30 países reforzando a internacionalización do tecido produtivo galego

O Diario Oficial de Galicia vén de publicar unha nova convocatoria do Plan de Misións Comerciais, que suma 2,4 millóns para promover accións de ata 600 pemes, impulsando misións empresariais directas ao estranxeiro así como a participación en feiras ou noutros eventos expositivos

A liña, en colaboración coas Cámaras de Comercio, persegue aumentar a base exportadora, fomentar e consolidar a presenza exterior das empresas galegas e en conseguir unha maior diversificación incorporando novos mercados e produtos

As axudas, en réxime de concorrencia non competitiva, serán do 70% dos gastos directos do proxecto, e un 7% adicional en concepto de axudas aos custos indirectos

Desde o ano 2014 destináronse máis de 14 millóns de euros para a organización destas actuacións, con unha participación media de máis de 170 pemes anuais e chegando a 70 países diferentes

Santiago de Compostela, 17 de marzo de 2024

O Diario Oficial de Galicia (DOG) vén de publicar unha nova convocatoria do Plan de Misións Comerciais, que suma preto de 2,4 millóns de euros para apoiar accións de internacionalización do tecido produtivo da Comunidade na procura de impulsar, durante este exercicio, máis dun centenar de misións en máis de 30 países.

O programa, que desenvolve a Consellería de Economía, Industria e Innovación, a través do Igape e en colaboración coas cámaras de comercio galegas, enmárcase na aposta pola internacionalización do Goberno galego, e aspira a que arredor de 600 compañías tomen parte nas accións de promoción, favorecendo a súa imaxe nos mercados exteriores.

Neste contexto, o programa prevé para esta convocatoria máis de 30 mercados prioritarios de acción comercial entre os que se sitúan China, India, Israel, Xapón, Reino Unido, Alemaña, Marrocos, Brasil, México, Emiratos Árabes, Estados Unidos ou Canadá, así como outros países para os que se xustifique a idoneidade do mercado.

As actuacións, consistentes en misións empresariais directas ao estranxeiro ou na participación en feiras e outros eventos expositivos, contan con apoios, en réxime de concorrencia non competitiva, do 70% dos gastos directos do proxecto, máis un 7% adicional en concepto de axudas aos custos indirectos.

O obxectivo é aumentar a base de empresas exportadoras, fomentar e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais, e conseguir unha maior diversificación, tanto sectorial como xeográfica das exportacións galegas.

Cómpre salientar que desde o ano 2014 o Goberno galego ten destinado máis de 14 millóns á organización destas misións internacionais, cunha participación media anual de máis de 170 pemes, o que ten permitido impulsar actuacións en 70 países diferentes.

Récord histórico de exportacións

O Plan de Misións comerciais enmárcase na Estratexia de Internacionalización do Goberno galego, que está a contribuír a que Galicia veña de lograr o seu récord histórico en exportacións: máis de  30.000 millóns ao peche de 2023.

Deste xeito, a balanza comercial galega lanza un saldo positivo de 9.138 M€ e continúa sendo positiva cunha taxa de cobertura no conxunto do ano 2023 do 143,7%. Así mesmo, as empresas exportadoras regulares ascenderon ata as 2.693 no último exercicio, o que supón un lixeiro aumento tamén respecto ao ano 2022.

Imaxes relacionadas

Data de actualización: 17/03/2024