Plan Integral de Turismo de Galicia 2014-2016
A modo de estratexia colectiva para consolidar a Comunidade nos mercados nacionais e internacionais, este plan integral identifica as grandes fortalezas de Galicia para competir como destino único: riqueza natural, calidade das augas termais e da gastronomía, o Camiño de Santiago e o patrimonio artístico e cultural.
![](/documents/35297/42622/Plan_Integral_Turismo.jpg?version=1.0&imageThumbnail=2
)
O Plan integral de turismo de Galicia 2014-2016, presentado ao conxunto do sector turístico en febreiro de 2014, busca que a Autonomía compita como un destino singular, atractivo para todo tipo de visitantes e con ofertas para os 365 días do ano. Para conseguilo aposta pola innovación e pola competitividade do sector turístico, polo deseño dunha oferta diferenciada e pola participación de toda a cidadanía.
Implicando na súa elaboración ás diferentes administracións públicas e á industria (expertos/as en tendencias, axentes internacionais, asociacións empresariais...) a Xunta de Galicia definiu con este plan a estratexia que marca a folla de ruta e coordina todas as políticas turísticas de Galicia ata 2016.
Orientado a longo prazo, e coa vista posta en 2020, o plan pretende que Galicia sexa recoñecida a nivel nacional e internacional como un destino sustentable e diferenciado que ten no turismo un dos motores da economía. Así, basea a oferta turística nas fortalezas que a Comunidade Autónoma ten como destino: a sostibilidade ambiental, a calidade da auga e da gastronomía, a dimensión internacional do Camiño de Santiago e a riqueza do patrimonio artístico e cultural.
Rendibilidade dun sector estratéxico
Esta estratexia nace da constatación de que cumpría dispor dun documento de planificación para tirar a máxima rendibilidade dun sector esencial da economía, posto que supón un 10,6% do PIB e case un 10% do emprego.
O obxectivo do plan é conseguir que Galicia compita nos mercados turísticos internos, nacionais e internacionais como un destino único e singular, atractivo para todo tipo de visitantes e con ofertas para os 365 días do ano. Trátase dunha estratexia ideada para potenciar a capacidade do sector turístico para xerar riqueza e emprego, así como para dinamizar o conxunto da economía e divulgar a marca Galicia.
Posta en valor dos recursos propios
Para conseguilo, o Plan integral de turismo de Galicia aposta por incrementar os niveis de innovación e de competitividade no sector, polo deseño dunha oferta turística singular e pola implicación do conxunto da cidadanía no obxectivo da captación de visitantes.
Desta forma, avoga pola promoción e a posta en valor deses recursos turísticos, entre os que destacan:
Seis eixos estratéxicos
O Plan integral de turismo de Galicia 2014-2016 detalla o desenvolvemento de 164 actuacións en 37 programas articulados en torno a seis eixes estratéxicos: