A Cidade da Cultura pecha os concertos das 'Matinais clásicas' coa volta aos escenarios da Real Filharmonía de Galicia

Será a primeira actuación presencial da orquestra tralo parón da temporada obrigado pola covid-19, para a que xa están esgotadas as entradas-convite

O ciclo organizou tres concertos de música clásica para as mañás dos sábados, completando o programa M. Sancho Quartet e Nuria Lorenzo & Alejo Amoedo

As tres actuacións foron de balde, previa reserva de convite, cunha capacidade moi limitada en cumprimento das medidas de distancia social

Santiago de Compostela, 10 de xullo de 2020

A Real Filharmonía de Galicia regresa mañá aos escenarios no Museo Centro Gaiás, despois dun parón de catro meses debido á crise sanitaria. Esta actuación, para a que xa están esgotadas as entradas-convite, pechará o ciclo Matinais clásicas, que durante tres sábados consecutivos permitiu gozar da música na Cidade da Cultura, en concertos de balde e con prazas moi limitadas en cumprimento das medidas de distancia social.

Baixo a batuta do director titular e artístico da Real Filharmonía de Galicia, Paul Daniel, o programa comezará ás 12,00 horas coa abertura de As vodas de Fígaro de Mozart, considerada unha das mellores creacións do compositor austríaco e unhas das óperas máis importantes da historia da música. A continuación, as persoas asistentes terán a oportunidade de escoitar a Sinfonía nº 8 de Beethoven, para inmediatamente dar un salto á obra contemporánea Moinhada do compositor galego Joam Trillo, colaborador habitual da Real Filharmonía de Galicia. O concerto concluirá co Intermezzo de Goyescas de Enrique Granados, orquestrado por Ernest Martínez e considerado a obra mestra do compositor.

Concertos previos

Matinais Clásicas arrancou o seu programa o 27 de xuño cun recital de canción galega e española da viguesa Nuria Lorenzo, unha das principais mezzosopranos galegas, acompañada do recoñecido pianista Alejo Amoedo.

M. Sancho Quartet foi a formación elixida para o segundo concerto, celebrado o pasado sábado 4 de xullo. A formación, formada por Marta Sancho (clarinete), Anca Smeu (violín), Timur Sadykov (viola) e Alejandra Díaz (violonchelo) interpretou unha selección de música de cámara para clarinete e trío de cordas dos séculos XVIII e XIX.

Medidas de seguridade poscovid-19

O ciclo, que programou un total de tres concertos de balde cunha capacidade limitada a un máximo de 100 asistentes, rexeuse por un estrito protocolo que require de inscrición previa para acceder ao recinto e inclúe, entre outras medidas, un circuíto de entrada e saída, o mantemento da distancia social entre os asistentes non pertencentes á mesma unidade familiar, a obriga de asistir con máscara de protección mentres non se ocupe a cadeira asignada ou a substitución dos programas de impresos polo seu equivalente dixital.

Imaxes relacionadas