- Inicio
- Goberno e institucións
- Consellerías
-
Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
- Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático
- Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional
- Consellería de Política Social e Igualdade
- Consellería de Economía e Industria
- Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
- Consellería de Sanidade
- Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude
- Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
- Consellería do Medio Rural
- Consellería do Mar
- Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Avisos
-
Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Listas de contratación temporal
- Procesos selectivos
- Concurso de traslados
- Fondo de Acción Social
- Normativa e documentación
-
Transparencia e outros servizos
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública
Medidas de aplicación á reincorporación dos/as empregados/as públicos/as ao traballo presencial
Co obxectivo de compatibilizar a reincorporación presencial aos postos de traballo coa conciliación da vida persoal e laboral e a protección fronte ao risco de contaxio fronte á COVID-19, adóptanse na Xunta de Galicia unha serie de medidas que resultan de aplicación ao procedemento de reincorporación ao traballo presencial dos/as empregados/as públicos/as.
Estas medidas poden consultarse no protocolo de "Medidas de aplicación á reincorporación dos/as empregados/as públicos/as ao traballo presencial".
O documento incorpora unha serie de medidas e requisitos específicos para posibilitar a determinados colectivos de empregados a súa continuidade en réxime de teletraballo ou alteración do réxime presencial, mediante as distintas xustificacións de “Teletraballo polo COVID”. As instrucións de aplicación do protocolo nestes casos poden consultarse neste documento.
Organización do traballo
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública