- Inicio
- Goberno e institucións
- Consellerías
-
Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes
- Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático
- Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional
- Consellería de Política Social e Igualdade
- Consellería de Economía e Industria
- Consellería de Facenda e Administración Pública
- Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas
- Consellería de Sanidade
- Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude
- Consellería de Emprego, Comercio e Emigración
- Consellería do Medio Rural
- Consellería do Mar
- Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Avisos
-
Función pública e xestión de recursos humanos
- A Dirección Xeral
- Listas de contratación temporal
- Procesos selectivos
- Concurso de traslados
- Fondo de Acción Social
- Normativa e documentación
-
Transparencia e outros servizos
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública
Protocolo polo que se establece a reincorporación do persoal empregado público ao traballo presencial e as medidas de prevención fronte ao COVID-19
A aparición e evolución pandémica do coronavirus COVID – 19 exixiu a adopción de medidas preventivas para protexer a saúde do persoal empregado público.
Coa citada premisa, a Xunta de Galicia vén adoptando diversos protocolos e disposicións referidas á actividade e funcionamento da Administración, co fin de evitar a propagación do virus e dotar ao persoal da máxima protección posible.
Avanzando no proceso preventivo descrito e programando axeitadamente os seguintes pasos a seguir na Administración da Xunta de Galicia, resulta necesario neste momento establecer un protocolo para marcar a reincorporación gradual do persoal empregado público ao traballo presencial, establecendo ao efecto todas as medidas preventivas necesarias para evitar ou minimizar o risco de contaxio.
Para iso, o Consello da Xunta aprobou no día de hoxe este “Protocolo polo que se establece a reincorporación do persoal empregado público ao traballo presencial e as medidas de prevención fronte ao COVID-19”.
Este protocolo foi ratificado polas organizacións sindicais integrantes da Mesa Xeral de Empregados Públicos (CIG, CC.OO., CSIF e UGT).
O procedemento aprobado non prevé un retorno automático senón gradual e progresivo. Para estes efectos, nas vindeiras datas as distintas unidades contactarán con cada un de vostedes para facilitar información en relación a esta reincorporación. Cómpre, polo tanto, que todo o persoal continúe estando localizable en horario de oficina para que o deseño da volta ás dependencias administrativas se poida realizar de maneira áxil e segura.
Por outra banda, e co fin de clarexar as diversas consultas que se están a recibir, convén aclarar que este protocolo non é de aplicación ao persoal dos centros docentes dependentes da Consellería de Educación, que estará suxeito ás instrucións específicas que se diten por este departamento.
Santiago de Compostela, 8 de maio de 2020.
O director xeral da Función Pública.
Documentos relacionados
Organización do traballo
- Consulta do Rexistro de Actividades de Altos Cargos
- Consulta de anuncios de comisións de servizo e adscricións temporais
- Consulta das autorizacións de compatibilidade
- Autorizacións do exercicio de actividade privada ao cesamento de altos cargos
- Expediente administrativo
- Solicitudes normalizadas
- Xeración de reclamacións
- Verificación e descargas
- Subscrición ás novas de Función Pública